Yeni Dizi Gorbi Dizisi Konusu Ve Oyuncuları Tanıtım Fragmanı

Video yayında




Fox tv televizyon ekranlarında yayınlacak olan yeni dizi Gorbi dizisinin konusu nedir ve Gorbi dizi oyuncuları kimler konulu Gorbi dizisinin tanıtım videosudur. 2019 yılı yeni sezonda yayınlanacak olan diğer yeni diziler ile ilgili videolarımıza da bekleriz. Çocuk dizi oyuncuları videomuza ve Sevdim Seni Bir Kere yeni sezon videosuna da bekleriz. Serhat Uzunkök kim? YouTube kanalımda Türkiye'deki diziler ve dizi oyuncuları ile ilgili kim kimdir videoları çekiyorum. Sinema oyuncusu, ünlü dizi oyuncusu vb sanatçı kişileri konu alan videolar yayınlıyorum. Eğlence kategorisinde kalmaya çalışıyorum. Tamamen doğal olarak karşınızdayım. 1984 doğumluyum. Kastamonuluyum. YouTube kanalıma yorumlarınızı ve desteğinizi bekliyorum.

#gorbi #gorbidizisi #yenidiziler

Comentarios