Bilinmeyenleriyle Aydın Sarman Kimdir? Seksenler Dizi Oyuncusu Susmuş Kim?

Bilinmeyenleriyle Aydın Sarman Kimdir? Seksenler Dizi Oyuncusu Susmuş Kim

https://youtu.be/nIjmPgNxHmE

Seksenler dizisinden Susmuş karakteri ile tanıdığımız Aydın Sarman kimdir konulu YouTube biyografi videosudur. Değerli müzik insanı kim bilinmeyenleriyle tanıyalım. Diğer Seksenler oyuncuları biyografileri kanalda mevcuttur. 2019 yeni sezon tanıtımında kendisini yeni oyuncu kadrosu ile birlikte gördüm ve sevindim. Yeni Seksenler televizyon dünyasına hayırlı uğurlu olsun. 1. bölümü sabırsızlıkla bekliyoruz.
Serhat Uzunkök kim? YouTube kanalımda Türkiye'deki diziler ve dizi oyuncuları ile ilgili kim kimdir videoları çekiyorum. Sinema oyuncusu, ünlü dizi oyuncusu vb sanatçı kişileri konu alan videolar yayınlıyorum. Eğlence kategorisinde kalmaya çalışıyorum. Tamamen doğal olarak karşınızdayım. 1984 doğumluyum. Kastamonuluyum. YouTube kanalıma yorumlarınızı ve desteğinizi bekliyorum.




#seksenler #seksenleryeni #seksenleryenioyuncular

Comentarios