Arka Sokaklar Yeni Oyuncusu Wilma Elles Kimdir ve Nereli?

Kanal D ekranlarının vazgeçilmez Türk dizisi Arka Sokaklar dizisine iki yeni isim daha katıldı. Oyuncu kadrosu sürekli güncellenen diziye 2019 yılında Wilma Elles ve Mert Öcal dahil oldu. Peki oyuncuları ile de adından sıkça söz ettiren dizinin yeni oyuncusu Wilma Elles kimdir ve nereli? Videoda bugüne kadar hangi dizilerde ve filmlerde oynadı gibi hakkında bilinmeyenler konularına değindim.
Serhat Uzunkök kim? YouTube kanalımda Türkiye'deki diziler ve dizi oyuncuları ile ilgili videolar çekiyorum. Sinema oyuncusu, ünlü dizi oyuncusu vb. sanatçı kişileri konu alan biyografi videoları yayınlıyorum. Eğlence kategorisinde kalmaya çalışıyorum. Tamamen doğal olarak karşınızdayım. 1984 doğumluyum. Kastamonuluyum. YouTube kanalıma yorumlarınızı ve desteğinizi bekliyorum.
#arkasokaklar #kimdirvenerelidir #wilmaelles #yaralıkuşlar #yemin #hercai #edho #çukur #çocuk #heryerdesen #kurşun #güvercin #kanald

https://youtu.be/bWAQF1SYELc

Comentarios