Aşk Tesadüfleri Sever 2 Filminin Konusu Ve Oyuncuları

Aşk Tesadüfleri Sever 2 Filminin Konusu Ve Oyuncuları
Aşk Tesadüfleri Sever 2 filminin fragmanı yayınlandı ve sinema severler filmin konusu ve oyuncuları hakkında bilgi arayışına girdi. Ben de film ile ilgili fragman tadında bir video hazırladım. İzledikten sonra videoyu beğenerek kanala abone olursanız sevinirim.
Yönetmenliğini Ömer Faruk Sorak ve İpek Sorak’ın birlikte üstlendiği, filmin baş rollerinde Nesrin Cavadzade, Yiğit Kirazcı ayrıca Elif Doğan ve Aytaç Şaşmaz gibi oyuncular bulunuyor...
YouTube kanalımda Türkiye'deki vizyona girecek filmler ile ilgili teaser videoları çekiyorum. Sinema oyuncusu, ünlü dizi oyuncusu vb sanatçı kişileri konu alan videolar yayınlıyorum. Eğlence ve magazin kategorisinde kalmaya çalışıyorum. Son dakika olan magazin gündemi haberleri de yayınlıyorum.Tamamen doğal olarak karşınızdayım. 1984 doğumluyum. Kastamonuluyum. YouTube kanalıma yorumlarınızı ve desteğinizi bekliyorum.

#aşktesadüflerisever2 #nesrincavadzade #sinema #vizyondakiler #aytaçşaşmaz #zuhalolcay #sinema #film #türkfilmleri

https://youtu.be/UqEwvOCaQ9E

Comentarios