Buket Kurtez İncigöz Biyografisi - İncir Ağacı Dizisi Suzan

Buket Kurtez İncigöz Biyografisi - İncir Ağacı Dizisi Suzan
TRT1 ekranlarında yayınlanan günlük dizi İncir Ağacı dizisinde oyunculuk yapan Buket Kurtez İncigöz kimdir ve nereli konulu video. Dizideki ismi ile Suzan kim ve kaç yaşında? İncir Ağacı dizisi oyuncularının biyografi videoları kanalda mevcuttur. Burakhan Yılmaz (Orhan) ve diğer oyuncular ile ilgili tanıtım videolarımıza da bekleriz. Serhat Uzunkök kanalı iyi izlemeler diler.
YouTube kanalımda bazen fragman bazıları da Türkiye'deki diziler ve dizi oyuncuları ile ilgili kim kimdir videoları çekiyorum. Sinema oyuncusu, ünlü dizi oyuncusu vb. sanatçı kişileri konu alan videolar yayınlıyorum. Eğlence kategorisinde kalmaya çalışıyorum. Tamamen doğal olarak karşınızdayım. 1984 doğumluyum. Kastamonuluyum. YouTube kanalıma yorumlarınızı ve desteğinizi bekliyorum.

https://youtu.be/cErIJicIQPY

#incirağacı #kimdirvenerelidir #buketkurtezincigöz #buketkurtez #trt1 #burakhanyılmaz #arkasokaklar #mastercheftürkiye #yaralıkuşlar #yemin


Comentarios