Eltilerin Savaşı Filmi Fragman Tadında İlk Tanıtım

Eltilerin Savaşı Filmi Fragman Tadında İlk Tanıtım
Bir Gupse Özay filmi olan Eltilerin Savaşı yakında sinemalarda olacak. Eltiler savaşı izleyenlere kahkaha vadeden bir komedi filmi. Zaten günlük hayatta da genelde eltiler savaşıyor. Ben de konusu ve oyuncuları hakkında tanıtım içerikli bir video hazırladım.
Türkiye'deki vizyona girecek filmler ile ilgili videolar çekiyorum. Fragmanlar ve analizler yayınlıyorum. Sinema oyuncusu, ünlü dizi oyuncusu vb. sanatçı kişileri konu alan videolar yayınlıyorum. Bazen inceleme yapıyorum. Tamamen doğal olarak karşınızdayım. 1984 doğumluyum. Kastamonuluyum. YouTube kanalıma yorumlarınızı ve desteğinizi bekliyorum.

https://youtu.be/SrmrPfmdIqo

#eltilersavaşıyor #gupseözay #eltilerinsavaşı #film #filmler #vizyonagirecekfilmler #vizyondakiler #komedi #komik #eltilersavaşı #cumartesi #pazar #ekim #kasım #aralık #ocak

Comentarios