Hemen Döneriz Filminin Oyuncuları Kimler - Konusu Ne?

Hemen döneriz filmi ilk resmi fragmanı yayınlandı.
Peki konusu ne?
Hemen döneriz filmi ilk resmi fragmanı yayınlandı. Ben de filmin oyuncuları ve konusu hakkında bilgiler içeren bir video yayınlayayım dedim. Komedi türündeki film izleyenlere eğlenceli dakikalar yaşatmayı vadediyor. Fragman tadındaki videoyu izleyip destek olan herkese teşekkür ederim.
Türkiye'deki vizyona girecek en iyi Türk filmleri hakkında tanıtım videoları ve dizi oyuncuları ile ilgili kim kimdir videoları çekiyorum. Sinema oyuncusu, ünlü dizi oyuncusu vb sanatçı kişileri konu alan videolar yayınlıyorum. Eğlence kategorisinde kalmaya çalışıyorum. Tamamen doğal olarak karşınızdayım. 1984 doğumluyum. Kastamonuluyum. YouTube kanalıma yorumlarınızı ve desteğinizi bekliyorum.

https://youtu.be/-CE_Wghn90o

#hemendöneriz #film #filmler #filmönerileri #sinema #perşembe #türkfilmi #hayırlıcumalar #pazar #mutlupazarlar #fragman #youtube #instagram #komedi #komik #hemendönerizfilmi #sinemalarda

Comentarios