İncir Ağacı Burakhan Yılmaz (Orhan) Kimdir

TRT1 televizyon kanalında yayınlanan günlük dizi İncir Ağacı dizisi yeni yüzler ile yola çıkan bir dizidir. Bu nedenle İncir Ağacı oyuncuları kimler belki merak edenler olur dedim. Bu videoda Burakhan Yılmaz yani dizideki ismi ile Orhan kimdir anlattım. Biyografi videomuzu bir bakışta beğenip kanala abone olursanız sevinirim. Serhat Uzunkök YouTube kanalı iyi izlemeler diler...
YouTube kanalımda Türkiye'deki sürekli diziler ve dizi oyuncuları ile ilgili kim kimdir videoları çekiyorum. Bazen dizilerin gelecek bölüm konuları ile ilgili fragman videosu yayınlıyorum. Sinema oyuncusu, ünlü dizi oyuncusu vb sanatçı kişileri konu alan videolar yayınlıyorum. Eğlence kategorisinde kalmaya çalışıyorum. Tamamen doğal olarak karşınızdayım. 1984 doğumluyum. Kastamonuluyum. YouTube kanalıma yorumlarınızı ve desteğinizi bekliyorum.

Comentarios