Özel Yetenek Sınavlarını Kaldıran YÖK Kararına Tepkiler Sürüyor! #yeteneksınavımadokunma

Özel Yetenek Sınavlarını Kaldıran YÖK Kararına Tepkiler Sürüyor! Peki ne oldu? Ayrıntılar videoda tıkla...
YÖK 14 yüksek öğretim programında özel yetenek sınavını kaldırmıştı. Bu bölümler, 2020 Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nda (YKS) merkezi yerleştirme ile öğrenci alacak denilmişti. İşte bu karar sonrası bazı tepkiler ortaya çıktı. Ünlüler ve bazı öğrenciler #özelyeteneksınavımadokunma etiketi ile görüşlerini paylaştı. Öğrenciler için önemli bir konu olduğu için değinmek istedim. Özel yetenek sınavının kaldırıldığı bölümler genelde sanat ve moda ağırlıklı bölümler. Sizlerde Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığı'nın özel yetenek sınavları ile ilgili kararını yorumlarsanız sevinirim.
YouTube kanalımda Türkiye'deki diziler ve dizi oyuncuları ile ilgili kim kimdir videoları çekiyorum. Sinema oyuncusu, ünlü dizi oyuncusu vb sanatçı kişileri konu alan videolar yayınlıyorum. Eğlence kategorisinde kalmaya çalışıyorum. Tamamen doğal olarak karşınızdayım. 1984 doğumluyum. Kastamonuluyum. YouTube kanalıma yorumlarınızı ve desteğinizi bekliyorum.

https://youtu.be/gpii-ISPwnI

#yks #yks2020 #özelyeteneksınavlarıkaldırılmasın #yeteneksinavimadokunma #yeteneksınavımagdurları #yeteneksınavınadokunma #yeteneksınavı #yök


Comentarios