Özlem Güveli Kimdir? İncir Ağacı Dizisi Neriman

Özlem Güveli Kimdir? İncir Ağacı Dizisi Neriman

TRT1 televizyon kanalında yayınlanan günlük dizi İncir Ağacı oyuncuları ile ilgili biyografi videolarımız devam ediyor. Özlem Güveli dizideki adı ile Neriman kim konulu video. Bu dizi reyting listesinde çok iyi bir konumda olmasa da son derece kaliteli oyuncuların dizide olduğunu sizlere söylemek isterim. Yeni videolardan anında haberdar olmak için bildirimleri açarak kanala abone olursanız sevinirim. Orhan ve Suzan biyografileri de mevcut. Ayrıca Belgin karakterinin anlatıldığı videoya da bekleriz.
Serhat Uzunkök kimdir? YouTube kanalımda bazen fragman bazenleri de Türkiye'deki yeni diziler ve dizi oyuncuları ile ilgili biyografi tarzı videolar çekiyorum. Yaşları ya da nereli oldukları, burçları, sevgilileri gibi şaşırtan bilgileri veriyorum. Sinema oyuncusu, ünlü tiyatro oyuncusu vb. oyuncular ile ilgili videoları yayınlıyorum. Biyografiler ve son dakika dizi haberleri kategorisinde kalmaya çalışıyorum. Tamamen doğal olarak karşınızdayım. 1984 doğumluyum. Kastamonuluyum. YouTube kanalıma yorumlarınızı ve desteğinizi bekliyorum.

https://youtu.be/xfpgEMCCF3A

#incirağacı #pazar #enzeldamlatombak #buketkurtezincigöz #buketkurtez #trt1 #burakhanyılmaz #arkasokaklar #mastercheftürkiye #yaralıkuşlar #yemin

Comentarios