MasterChef Türkiye Şampiyonu Favorimi Açıklıyorum!

MasterChef Türkiye Şampiyonu Favorimi Açıklıyorum!

Bu seneki MasterChef'in şampiyonu kim olur? Cemre Uyanık mı Suna mı yoksa Batuhan mı? Ya da kimsenin aklına gelmeyen bir yarışmacı mı? Birincilik adaylarımı sebepleri ile birlikte bu videoda anlattım. Elenenler neden elendi kendimce yorumladım. Acul Ilıcalı ve çalışanları bu sene güzel iş çıkardı. TV8 ekranlarında yayınlanan MasterChef Türkiye 2019 yılında mükemmel bir reyting performansı sergiledi. Jürileri ve yarışmacıları tebrik ediyorum. Master Chef Türkiye yarışmacılarının biyografi videolarına da bekleriz... Şef Mehmet Yalçınkaya ve Somer Sivrioğlu biyografilerimizde mevcut. Serhat Uzunkök YouTube kanalı iyi izlemeler diler... #mastercheftürkiye #cemreuyanık #batuhanbayır #mustafaaydın #somersivrioğlu #mehmetyalçınkaya #danilozanna #acunılıcalı #tv8 #acunmedya #alicansabunsoy #ekineylemulaş #güzidemertcan

https://youtu.be/y-GHryZ_9bY

Comentarios