YouTube Dizisi Plaka 46 - Dizi Önerileri

YouTube Dizisi Plaka 46 - Dizi Önerileri

Uzun zamandır dizi önerileri kategorisinde video çekmemiştim. YouTube kanalımda daha önce bazı internet dizileri ile ilgili tanıtım içerikleri yayınlamıştım ancak bu sefer durum biraz farklı. İzlediğinizde anlayacaksınız. Çekimleri Kahramanmaraş ilinde yapılan bir YouTube dizisi ile sizi tanıştırmak istedim. Büyük badireler atlatılarak ortaya çıkarılan, tüm aksiliklere rağmen ne çekiminden ne de kurgusundan vazgeçilmeyen Plaka 46 adlı internet dizisi ile ilgili bir haberi okumamın ardından bu videoyu çekmeye karar verdim. O haberi bulup okuyun. Okuduğunuzda neden böyle bir video çekme ihtiyacı hissettiğimi anlayacaksınız. Tamamen doğal hislerimden ibaret ve izlenme kaygısı yaşamadan hazırladığım bir video. Herhangi bir düzenleme yapmadan direk kanalıma yükledim. Mantık arayarak değerlendirmenizi değil, diziyi çekenlerin yaşadıkları zorlukları ve buna karşı verdiğim duygusal tepkiyi göz önünde bulundurarak değerlendirmenizi rica ediyorum. Tüm Plaka 46 ekibine kolay gelsin. Başarılar... #plaka46 #plaka46dizisi #kahramanmaraş

https://youtu.be/swIM3VOtpFA


Comentarios